جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تلفن تماس

051-38414858

تجربه ای متفاوت
دکتر الهام آذرنوش
🔹دارای فلوشیپ فوق تخصصی رینولوژی
🔹متخصص گوش و حلق و بینی
🔹جراح زیبایی بینی، صورت و آندوسکوپی سینوس
🔹دارای پایان نامه ها، مقالات و سخنرانی های متعدد
🔹با بیش از 1000 جراحی موفق
چهره ایی جذاب
چهره زیبا و جذاب حق شماست!
👈 خدمات ما :
💠 عمل زیبایی بینی (رینوپلاستی)
💠 مشاوره و بررسی وضعیت زیباجو قبل از عمل
💠 جراحی بینی طبیعی
💠 عمل بینی گوشتی و استخوانی
💠 جراحی بینی فانتزی و نیمه فانتزی
💠 آندوسکوپی سینوس (درمان سینوزیت ها و پولیپ بینی)

درباره دکتر الهام آذرنوش

دکتر الهام آذرنوش در سال ۱۳۸۲ تحصیلات عمومی خود را در رشته ی پزشکى در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اتمام رسانده که در طول این مدت ایشان موفق به اخذ رتبه های اول در آزمون های علوم پایه سال ۱۳۷۸ و پرانترنی سال ۱۳۸۰ شدند .
ایشان در سال ۱۳۸۵ دوره تخصصی جراحی گوش و حلق بینی را در دانشگاه تهران آغاز نمودند و سپس با اخذ مدرک بورد تخصصی از آن رشته فارغ تحصیل شدند و پس از آن دوران طرح تخصصی را گذراندند.

drazarnoush

تخصص های دکتر الهام آذرنوش

جراحی و عمل بینی

جراحی پلاستیک بینی ، اعمال زیبایی اطراف چشم جهت برطرف کردن چروک و افتادگی پلک

آندوسکوپی سینوس

جراحی اندوسکوپی سینوس ، درمان سینوزیت ها و پولیپ بینی ، درمان انواع دردهای ناشی از سینوس

زیبایی گوش

برای درمان گوش‌هایی که فاصله زیادی از سر فاصله دارند، استفاده می‌شود

نمونه کارهای عمل بینی در مشهد

پاسخ هایی که در جراحی بینی باید مدنظر داشته باشید:

حتماً شنیده اید که زیبایی یک مفهوم نسبی است. اما با این وجود، تعادل و توازن همواره پسندیده است و زیبا شمرده می شود.

بینی عمل شده باید هم زیبا باشد، هم طبیعی. بینی زیبا چه شکلی است؟ اصلا آیا می توان برای بینی زیبا، استاندارد تعریف کرد؟

حتما شنیده اید که زیبایی یک مفهوم نسبی است. اما با این وجود تعادل و توازن همواره پسندیده است و زیبا شمرده می شود. بینی عمل شده باید هم زیبا باشد هم طبیعی و این دو نباید با هم در تناقض باشند امروزه علم زیبایی شناسی توانسته معیارهایی را مشخص کند که همه دنیا آن را می پذیرند و بینی را که مطابق آن معیارها عمل شده باشد زیبا در نظر می گیرند .

مهمترین عامل در تعیین میزان موفقیت جراحی بینی، ضخامت پوست بینی است. در افرادی که پوست بینی بسیار نازک باشد کوچک ترین غیر قرینگی ها از زیر پوست نمایان است. از طرف دیگر در افرادی که پوست بینی ضخیم است و به اصطلاح بینی گوشتی می باشد تغییراتی که داده می شود چندان قابل توجه نیست.

بهترین کاندید برای جراحی پلاستیک بینی افرادی هستند که پوست بینی ضخامت متوسط دارد. در جراحی زیبایی تغییراتی در نحوه قرارگیری استخوان و غضروف های بینی ایجاد می شود تا ساختار بینی به استانداردها نزدیک شود و زیباتر دیده شود با این حال پس از جراحی در حین ترمیم بافت های بینی تغییراتی ایجاد می شود که تماماً تحت کنترل جراح نیست.

به طور کلی ۹۰ % تغییرات روی بینی در کنترل جراح است و ۱۰ % موارد در اختیار او نیست و در این موارد در صورتی که فرد تمایل داشته باشد جراحی دوم لازم است تا تغییرات ناخواسته اصلاح گردد.

استاندارد زیبایی، یک مفهوم علمی است. برای به دست آوردن این استانداردها، چهرۀ افرادی را که اکثریت افراد جامعه آن ها را زیبا می دانستند را تجزیه و تحلیل نموده و نکاتی که صورتشان داشته یادداشت کرده و به نتایجی رسیده اند.

زاویۀ بینی و لب، زاویۀ بینی و پیشانی، نسبت اندازۀ بینی با گونه ها، سایز بینی نسبت به صورت، به صورت اعداد مشخصی بیان شده و در قالب علم معرفی شده اند. در جراحی بینی سعی می کنیم چهرۀ فرد را به استانداردها نزدیک نماییم تا بعد از جراحی از نظر اکثریت افراد زیبا به نظر برسند.

آنالیز آماری زوایای بینی و صورت افرادی که توسط اکثریت افراد جامعه زیبا به نظر می رسند معیارهایی به دست جراحان زیبایی داده است که در تمام دنیا قابل قبول است و اگر جراح بر طبق استانداردها عمل نماید معمولاً رضایت فرد متقاضی جراحی و خانواده او و دوستان وی را به همراه دارد. با این وجود در علم جراحی پلاستیک سعی می شود تا حتی الامکان نظرات فرد مایل به جراحی نیز در نظر گرفته شود و خواسته های او نیز تا جایی که با استانداردها منافاتی نداشته باشد لحاظ گردد.

دانشنامه

رازهای زیبایی در

مطب دکتر الهام آذرنوش

با افزایش سن و پیرتر شدن، اغلب افراد وقتی که بوسیله جراحی های زیبایی علائم پیری خود را پنهان می کنند احساس جوانی و پویایی می کنند. یکی از بیشترین درخواست هایی که ما با آن مواجه هستیم، این است که افراد می خواهند با جوانتر کردن ظاهر خود، انرژی درونی خود را نشان دهند.
افراد زیادی می خواهند که ناحیه دور فک خود را صاف تر کنند. برخی می خواهند که گونه های افتاده خود را ترمیم کنند. بعضی دیگر می خواهند که خطوط خنده خود را عمل کنند تا از حالت خمودگی و اخم آلودگی خارج شوند. برخی دیگر می خواهند پوست اطراف فک خود را در اطراف چانه و گردن کوتاه کنند.
بیمارانی که تقاضای یکی از این عملها را دارند می توانند اطلاعات مربوط به کشیدگی صورت را مطالعه کنند.

آیا تا این حد به زیبایی اندیشیده ای؟

اگر بخواهیم مثال بزنیم : چه بتوانید آن چند گرم وزن اضافی را کم کنید، و یا بخواهید قسمتی از بدنتان را که کمبود دارد بازسازی کنید، یا می خواهید ناحیه ای را که همیشه ناقص می دانستید تغییر دهید، یک تغییر مثبت با انجام جراحی زیبایی به دست می آید. تمام اینها بیش از پیش بر روی ظاهر فیزیکی شما تأثیرگذار خواهد بود.
ما در این مقاله بر روی یک جراحی زیبایی خاص تمرکز خواهیم کرد: رینوپلاستی (rhinoplasty). اگر در مورد آماده سازی، روش های انجام و ریکاوری برای جراحی بینی در مشهد کنجکاو هستید، حتماً با مطب دکتر الهام آذرنوش تماس بگیرید تا بتوانید برای امروز مشاوره بگیرید.

perfect-shape-nose.jpg