جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تلفن تماس

051-38414858

هزینه عمل بینی در بیمارستان دولتی مشهد

هزینه عمل بینی در بیمارستان دولتی مشهد

هزینه عمل بینی در بیمارستان دولتی مشهد به عوامل مختلفی بستگی دارد که می تواند در برآورد هزینه نهایی تاثیرگذار باشد. توصیه ما به شما این است که همیشه دنبال هزینه ارزان نباشید بلکه بهترین کار این است که به دنبال بهترین دکتر عمل بینی در مشهد و جراحان با تجربه در این زمینه باشید تا بهترین نتیجه مطلوب و دلخواه خود را کسب کنید.

در مورد بینی های گوشتی، اگر انتظار معقولی از عمل خود داشته باشید و عمل بینی گوشتی به درستی و به طور طبیعی توسط بهترین جراح بینی گوشتی در مشهد انجام شود، نتیجه عمل برای شما رضایت بخش خواهد بود.

در مقاله های قبلی وبلاگ دکتر آذرنوش، به طور کامل در خصوص هزینه عمل بینی در مشهد توضیح دادیم، اگر موفق به مطالعه آن نشده اید پیشنهاد می کنیم این مقاله را حتما بخوانید. حال در این مطلب میخواهیم بصورت مفصل در خصوص هزینه عمل بینی در بیمارستان دولتی مشهد به شما توضیحاتی را ارائه دهیم در ادامه با همراه باشید…

چه عواملی بر هزینه عمل بینی در بیمارستان دولتی مشهد تاثیرگذار است؟

هر چه عمل بینی پیچیده تر باشد می تواند موجب افزایش زمان عمل و طبیعتا افزایش هزینه عمل بینی شود.هرچه عمل بینی پیچیده تر باشد زمان بیشتری هم نسبت به یک عمل بینی ساده طول خواهد کشید.

همین مساله موجب تغییر هزینه عمل بینی خواهد شد. بعضی از مواردی که می تواند موجب پیچیدگی عمل بینی شوند عبارتند از :

  • انحراف بینی
  • گرفتگی بینی
  • بینی برای تقویت بافت های ضعیف نیاز به پیوند غضروف دارد.
  • پوست بینی بیمار بیش از حد ضخیم و یا نازک است.

هزینه عمل پولیپ بینی در بیمارستان دولتی مشهد

محل زندگی و موقعیت جغرافیایی شما هم بر هزینه عمل بینی تاثیر خواهدگذاشت و باید این مساله را هم در نظر بگیرید. حتما می دانید که هزینه عمل بینی در شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچک و کم جمعیت متفاوت است، حتی ممکن است پزشکان در یک شهر و در دو منطقه متفاوت، هزینه عمل بینی که از بیماران خود دریافت می کنند متفاوت باشد، بنابراین می توان متوجه شد هزینه عمل بینی در مشهد با هزینه عمل بینی در تهران یا در کشوری مثل ترکیه متفاوت است.

هزینه های قبل از عمل بینی :

  1. ویزیت و مشاوره قبل از عمل
  2. عکس آتلیه
  3. عکس سی تی اسکن
  4. آزمایشات قبل از عمل بینی نظیر آزمایش خون.

هزینه های بعد از عمل بینی :

شامل ویزیت های بعد از عمل بینی جهت معاینه توسط پزشک می شود که ممکن است بعضی از پزشک ها هزینه معاینه را بعد از عمل خود را دریافت نکنند و عبارتند از :

  1. ماه اول، هر هفته یک بار ویزیت
  2. سال اول، هر سه ماه یکبار ویزیت
  3. سال دوم، هر شش ماه یکبار ویزیت

هزینه های متفرقه عمل بینی :

ماه های اول پس از عمل بینی بعضی از افراد دچار جوش هایی بر روی صورت خود می شوند که ممکن است نیاز باشد جهت بهبود با صلاحدید پزشک از بعضی از محصولات مراقبت از پوست استفاده نمایند. این محصولات می توانند قیمت های بالایی داشته باشند.

همچنین افراد ممکن است پس از عمل بینی با ایجاد لکه هایی تیره بر روی پوست خود مواجه شوند و لازم باشد جهت رفع سریع آنها از روش هایی مانند لیزر درمانی استفاده شود.

به طورکلی بوجود آمدن چنین موارد متفرقه ای می تواند موجب تغییر در هزینه عمل بینی گردد.

هزینه عمل پولیپ بینی در بیمارستان دولتی با پوشش بیمه درمانی :

انجام جراحی بینی در بیمارستان های دولتی مشهد که تحت پوشش بیمه درمانی قرار دارند، برای رفع مشکلات بینی که سلامت بیمار را تحت شعاع خود قرار می دهد با تشخیص پزشک معتمد بیمارستان و با پوشش بیمه درمانی انجام پذیر است. حال می‌توان مشکلاتی که در بیمارستان دولتی تحت پوشش بیمه درمانی برای عمل بینی انجام می‌شود را به عنوان مثال هزینه عمل پولیپ بینی و انحراف بینی بیان کرد.

بهترین دکتر عمل بینی در مشهد

پس در بیمارستان دولتی با داشتن دفترچه بیمه درمانی اگر دارای انحراف بینی و یا پولیپ بینی هستید می‌توانید برای رفع این مشکلات اقدام نمایید و از خدمات بیمه درمانی خود استفاده نمایید.

آیا در کنار رفع مشکلات گفته شده می شود برای جراحی زیبایی بینی نیز اقدام نمود؟

بیشتر برای اشخاصی که تصمیم به عمل بینی در بیمارستان دولتی دارند این سوال پیش می‌آید و برای پاسخ به این سوال نوع بیمه درمانی و بیمارستان تعیین کننده می‌باشد، به این صورت که چون بیمه های درمانی اکثرا اقدامات زیبایی را تحت پوشش خود قرار نمی‌دهند و عمل زیبایی بینی ماهیت زیبایی دارد، باید از بیمه درمانی خود و یا بیمارستانی که تصمیم به جراحی بینی در آن را دارید اطلاعات کسب کنید تا ببینید بخش زیبایی بینی را تحت پوشش قرار می‌دهند یا خیر.

در بعضی از بیمارستان ها هزینه آن قسمتی که مربوط به مشکلات بینی می‌شوند را با بیمه درمانی محاسبه می‌کنند و هزینه بخش زیبایی را آزاد محاسبه می‌کنند و یا هزینه ناچیزی بالاتر از تعرفه دولتی از بیمار دریافت می‌کنند. اگر به مطب دکتر الهام آذرنوش یکی از باسابقه ترین و بهترین جراح بینی در مشهد مراجعه کنید، شما را به بهترین شکل در این مورد راهنمایی خواهند کرد.

پس قبل از تصمیم به انتخاب بیمارستان خود، حتما در مورد این موضوع از بیمارستان و یا پزشک مربوطه اطلاعات کافی را کسب نمایید.

سوالات متداول

هزینه عمل بینی در مشهد در سال 1401 تقریبی چقدر است؟

پاسخ : هزینه عمل بینی توسط دکتر الهام آذرنوش فوق اندوسکوپی سینوس حدود 17 تا 18میلیون تومان می باشد که این تفاوت قیمت بر اساس نوع بیمارستان است این هزینه شامل هزینه اتاق عمل و هزینه جراح است ضمنا این هزینه شامل یک شب تخت بیمار در بیمارستان نیز می باشد.

هزینه عمل بینی ترمیمی در مشهد در سال 1401 چقدر است؟

پاسخ : حدود 18 میلیون تومان است بسته به این که نیاز به گذاشتن غضروف داشته باشد یا خیر متفاوت است.

هزینه سپتورینوپلاستی در مشهد چقدر است؟

پاسخ : سپتورینوپلاستی نام یک جراحی بینی است که همزمان دو عمل سپتوپلاستی و رینوپلاستی انجام می گیرد . هزینه سپتورینوپلاستی در مشهد توسط دکتر الهام آذرنوش 17 تا 18 میلیون بر اساس بیمارستانی که انتخاب می کنید متفاوت است.

هزینه عمل انحراف بینی (سپتوپلاستی) در مشهد چقدر است؟ آیا عمل انحراف بینی تحت پوشش بیمه درمانی می باشد؟

پاسخ : عمل انحراف بینی (سپتوپلاستی) جزء عمل های شایع بینی در رشته ی گوش و حلق و بینی است که دکتر الهام آذرنوش فوق تخصص جراحی بینی و اندوسکوپی سینوس انجام می دهند این عمل تحت پوشش بیمه می باشد و هزینه آن طبق تعرفه بیمه محاسبه می شود گاهی اوقات لازم هست همراه این عمل، جراحی آندوسکوپی سینوس هم انجام شود تا مشکل تنفسی کاملا اصلاح شود.

دکتر الهام آذرنوش

هزینه عمل بینی دکتر آذرنوش مشهدمتخصص جراحی گوش و حلق و بینی در مشهد – فلوشیپ فوق تخصصی رینولوژی
جراحی زیبایی بینی و صورت و اندوسکوپی سینوس