جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تلفن تماس

051-38414858

عمل بینی گوشتی

عمل بینی گوشتی

عمل بینی گوشتی یکی از رایج ترین عمل های زیبایی بینی به منظور رفع مشکلات بینی های گوشتی بدفرم و خیلی بزرگ می باشد که می بایست با هدف تغییر شکل و اندازه انجام شده و در نهایت موجب زیبایی بینی فرد گردد.

افرادی که دارای بینی گوشتی هستند در بعضی موارد با اختلالات شخصیتی و مشکلات روحی روانی روبرو می شوند که بر کیفیت زندگی آنها تاثیرگذار است اما با پیشرفت تکنولوژی و روش های جراحی موثری که در زمینه زیبایی بینی صورت می گیرد، می تواند تا حد زیادی از فرم نامطلوب بینی های گوشتی را اصلاح و درمان کرد.

با ما در تا انتهای این مقاله همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص عمل زیبایی بینی گوشتی و روش های جراحی بینی گوشتی کسب نمایید…

ویژگی های بینی گوشتی

ویژگی ها و مشخصات بینی گوشتی معمولا شامل موارد زیر می شود :

  • پوست نوک بینی ضخیم است.
  • دارای منافذ چربی بر روی پوست بینی
  • عرض پره های بینی ضخیم است.
  • نوک بینی بزرگ است.
  • بخش تحتانی بینی از نمای روبرو پهن تر دیده می شود.
  • پره های بینی از نمای کنار بلندتر به نظر می رسد.
  • دارای غضروف های نازک و شکننده است.

عکس جراحی بینی گوشتی قبل و بعد

بهترین روش عمل بینی گوشتی

روش انجام جراحی بینی های گوشتی با سایر بینی ها متفاوت است. هدف از جراحی بینی گوشتی می بایست تقویت اسکلت غضروف بینی و همچنین رسیدن به فرم بینی باریک تر باشد.

جراح می تواند با کوچک کردن عرض پره های بینی از کناره ها، اندازه پهنای بینی را کاهش دهد. عمل بینی گوشتی نسبت به سایر جراحی ها سخت تر و پیچیده تر می باشد چرا که هر چه درجه گوشتی بودن بینی بیشتر باشد می تواند بر نتیجه جراحی بعد از عمل تاثیر بیشتری بگذارد، از همین رو شما باید به دنبال بهترین جراح بینی در مشهد و پزشکی باتجربه و ماهر در این زمینه باشید تا با با استفاده از تکنیک ها و اصول جراحی زیبایی بینی بتواند بهترین نتیجه را از جراحی زیبایی بینی خود کسب نمایید.

عکس عمل بینی گوشتی قبل و بعد

به طور کلی جراح باید نسبت به تقویت اسکلت زیر بینی تلاش کند تا لایه های روی بینی به خوبی بر روی اسکلت مقاوم و پایدار قرار بگیرند. در صورتی که این کار به درستی انجام نشود موجب تغییر اندازه و شکل بینی شده و در نهایت می تواند باعث بازگشت فرم بینی به قبل شود. بینی های گوشتی ظاهر بزرگی دارند اما جراحی آنها بسیار حساس است و جراح نقش تعیین کننده ای در نتیجه عمل جراحی بینی گوشتی دارد.

 

کاندید مناسب عمل بینی گوشتی مردانه طبیعی

مردانی که بینی گوشتی دارند اکثراً اسکلت صورت شان درشت تر است و گونه های برجسته تر و لب های بزرگ تری دارند برای همین از نظر زیبایی شناسی بینی باریک و قلمی به صورت این افراد نمی آید.

عمل بینی گوشتی مردانه طبیعی

در نتیجه آقایانی که بینی گوشتی دارند اگر انتظار معقولی از عمل خود داشته باشد و جراحی به روش عمل بینی طبیعی و به درستی انجام شود، نتیجه عمل برایشان رضایت بخش خواهد بود.

 

تفاوت بینی گوشتی و استخوانی چیست؟

عامل  تعیین کننده و متمایز کننده نوع بینی، ضخامت پوست بینی است .

تفاوت بینی گوشتی و بینی استخوانی ضخامت پوست بینی است که بینی های استخوانی، دارای پوست نازک و متوسط می باشند اما بینی های گوشتی پوست ضخیم تری دارند به طوری که پوست قسمت بالایی بینی که استخوان را می پوشاند، نسبت به پوست قسمت پایینی که روی غضروف قرار دارد نازکتر است.

عده ای از مردم تصور می کنند بینی استخوانی حتما باید قوزدار باشد و پوست بهتری دارد و جراحی آن نیز نسبت به بینی گوشتی راحتر است، حال آن که امکان دارد یک بینی قوزدار باشد ولی پوست نوک و کناره های بینی کیفیت خوبی نداشته باشد که جزو بینی های گوشتی قرار می گیرند.

جراحی بینی گوشتی طبیعی

برعکس این موضوع هم صدق می کند، یعنی بینی هایی وجود دارند که فاقد قوز بینی هستند و پوست مناسبی مانند بینی های استخوانی دارند و جزو بینی های استخوانی محسوب می شوند.

به طور کلی میتوان گفت هرچه مشکلات پوست بینی بیشتر باشد بینی گوشتی تر می باشد و هرچه جنس پوست بینی بهتر باشد و اختلالات و ناهنجاری ها، مربوط به قسمت استخوانی و غضروفی بینی باشد؛ بینی استخوانی می باشد.

 

تشخیص بینی گوشتی با استخوانی

بینی های گوشتی از نظر ضخامت پوست در مقایسه با بینی های استخوانی دارای ضخامت پوست بیشتری هستند  و از لحاظ ظاهر، بینی های گوشتی دارای نوک بینی پهن و افتاده هستند. از نظر بافت و غضروف ها، بینی های گوشتی، بافت و غضروف های ضعیفی دارند و کمبود بانک غضروفی و استخوانی از نشانه های بارز بینی های گوشتی است.

عکس قبل و بعد جراحی بینی گوشتی

بینی های استخوانی اما از نظر ضخامت پوست، پوست نازک، متوسط و انعطاف پذیری  دارند و به دلیل نازک بودن پوست بینی، جزییات استخوانی به وضوح  از زیر پوست مشخص است و اگر بخواهیم  از لحاظ ظاهر توضیح دهیم، بینی های استخوانی دارای قوزی روی پل بینی هستند. بینی های استخوانی از نظر بافت و غضروف های بینی دارای بافت و غضروف های مستحکمی هستند.

 

انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در مشهد

درست است که برای عمل بینی گوشتی باید دقت کافی داشت و جراحی آن کمی سخت تر است اما همه ی عمل های بینی می تواند بهترین نتیجه را داشته باشند، به شرطی که توسط جراح باتجربه و ماهر انجام شود که واقعا در این رشته تخصص داشته باشد.

باید حساسیت بیشتری در انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در مشهد به خرج داد زیرا فردی که در این زمینه تخصص ندارد، می تواند آسیب های جدی هم از نظر مالی هم از نظر جانی به بیمار وارد نماید.

 

آیا بعد از جراحی، بینی گوشتی برگشت پذیر است؟

برای انجام دادن هر کاری بهتر است اول در آن زمینه اطلاعات کافی را داشته باشیم. با کمی تحقیق میتوان دریافت که هر آنچه در مورد عمل بینی های گوشتی اظهار نظر می کنند اصلا پایه ی علمی ندارد. برخی از افراد ادعا می کنند که فرم بینی های گوشتی پایدار نیست و بعد از مدتی به حالت اولیه بر می گردد، در حالی که اصلا این موضوع صحت ندارد و میتوان مانند عمل بینی استخوانی با خیال راحت جراحی را انجام داد.

عمل بینی گوشتی فانتزی

قیمت عمل جراحی بینی گوشتی

هزینه ی این عمل بسته به نوع بینی گوشتی و نوع عملی که نیاز است انجام شود و با توجه به مشکلات و ناهنجاری های بینی توسط جراح متخصص برآورد میشود. اما عمل بینی گوشتی به دلیل ظرافت هایی که در حین عمل نیاز دارد سخت تر از سایر عمل های جراحی بینی تلقی میشود و هزینه آن به نسبت گوشتی بودن بینی و نوع جراحی محاسبه می شود. جهت اطلاع از آخرین قیمت و هزینه عمل بینی در مشهد کلیک کنید.

utswmed.org : منبع

 

دکتر الهام آذرنوش

دکتر الهام آذرنوش - بهترین جراح بینی گوشتی در مشهدمتخصص جراحی گوش و حلق و بینی در مشهد – فلوشیپ فوق تخصصی رینولوژی
جراحی زیبایی بینی و صورت و جراحی آندوسکوپی سینوس